Home

SUPLEMEN ASAS UNTUK SEISI KELUARGA

Shaklee Family Wellness Set


Bagi anda yang tercari- cari suplemen untuk mengekalkan kesihatan agar sentiasa rasa segar, sihat, bertenaga dan cergas sepanjang masa tetapi tidak tahu untuk mengambil suplemen apa, jadi saya syorkan..

Shaklee Family Wellness Set pastinya pilihan terbaik untuk anda dan seisi keluarga. Suami, Isteri, anak, mak, ayah sama-sama boleh makan. Tiada yang lebih membahagiakan dan menggembirakan selain diri sendiri serta keluarga hidup sihat dan ceria sepanjang masa. Terutamanya anak-anak dan ibubapa tersayang kan.

Kenapa Shaklee?? Kerana psoduk shaklee terbukti SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN.



Antara kebaikan Shaklee Family Wellness Set adalah ;


1. Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
2. Membantu seisi keluarga rasa lebih bertenaga
3. Membantu menguatkan sistem imunisasi anda
4. Membekalkan kesihatan kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

Jom kita tengok apa yang terkandung didalam set ini serta manfaatnya secara ringkas.

✐ Membekalkan 14gram non- GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua Asid Amino yang diperlukan oleh tubuh bayi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 Asid Amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh dna separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membanyu membina dan memperbaiki tisu badan yang rosak.



✐ Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan 12 jenis vitamin dan 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh. Mereka yang mengalami tekanan darah tendah akibat kekurangan zat besi adalah digalakkan mengambil 2 biji Vitalea setiap hari untuk mengatasi masalah ini.


✐ Satu tablet Vitamin C bersamaan dengan 7 setengah biji Buah oren asli. Vitamin C Shaklee didatangkan dengan fungsi Sustained Release dimana ia akan dilepaskan secara berperingkat mengikut masa demi memastikan Vitamin C tersebut kekal dalam badan, memandangkan Vitamin C merupakan vitamin larut air yang mudah musnah. Vitamin C sangat penting untuk pembentukan kolagen, sistem imun badan ia bertindak sebagai anti-oksidan dan sangat penting dalam melawan penyakit. 


✐ Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan badan. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindak balas glukosa) disamping memberi ketenangan kepada tubuh. Disebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan merabolisma, tenaga dan kesihatan otak seta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam.

Siapa pun anda, apa pun keperluan anda Shaklee Family Wellness Set adalah suplemen yang sesuai untuk semua. Anda boleh memilih untuk membuat tambahan vitamin lain mengikut keperluan anda.

• Jika anda IBU MENYUSU ; Add on Alfalfa Complex dan Ostematrix

• Joka Anda IBU HAMIL ; Add on Ostematrix dan Omega Guard

• Jika anda ada PERMASALAHAN KULIT ; Add on Vitamin E, GLA Complex dan Zink Complex

• Jika anda IBU BERPANTANG ; Add on Zink Complex

* Anda boleh membuat pilihan mengikut bajet anda. 

Berminat? Perlukan konsultasi mengenai suplemen yang sesuai untuk anda, hubungi saya melalui WhatsApp +60166664584 - eza

Untuk pembelian secara online klik sini



Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan

❀ Peluang menjana income dengan Shaklee













No comments:

Post a Comment