RESEPI PENYEDIAAN SMOOTHIE YANG SIHAT DAN MUDAH

RESEPI PENYEDIAAN SMOOTHIE YANG SIHAT DAN MUDAH

Bulan puasa ni hari-hari fikir nak buat air apa untuk berbuka seisi keluarga yang sedap, lazat tetap berkhasiat serta memberikan tenaga. Biasanya kalau makan atau minum terlalu banyak badan kita akan lesu, letih dan malas untuk melakukan ibadah selepas itu. terbayang-bayang cik bantal je lagi hehehee

ok, jom kakak kongsikan resepi yang mudah, sihat dan berkhasiat untuk disediakan kepada seisi keluarga sepanjang ramadhan ini.

PEMAKANAN SIHAT DAN MUDAH DISEDIAKAN

Jom cuba...





















Dengan setiap pembelian suplemen Shaklee 250uv anda layak mendapatkan Blender Ferrano ini dengan harga RM149.99

Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)

Info lanjut dan pesanan produk Shaklee whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk  menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk Shaklee.
Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedarnya, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

SAKIT OSTEOATHRITHIS : AYAH KIAN PULIH SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE

SAKIT OSTEOATHRITHIS : AYAH KIAN PULIH SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE

Faktor usia dan kegemukan sangat mempengaruhi penyakit osteoarthritis lutut ini. Sakit sendi adalah salah satu gejala penyakit arthritis. Arthritiss termasuklah gout, osteoarthritis dan arthritis rheumatoid. Sakit sendi terjadi dikalangan semua lapisan umur, bukan orang-orang tua sahaja, malahan boleh juga terjadi pada mereka yang berusia seawal 20-an akibat penggunaan sendi yang kerap. 


Jom ikuti perkongsian dari Cik Silawati Eila tentang kisah ayah beliau yang sembuh dari penyakit Osteoathritis setelah mengamalkan pengambilan suplemen Shaklee secara konsisten.

Apa korang rasa bila ayah korang yang dah 16 tahun menghidap Osteoathrithis, dulu siap kena usung nak ke klinik dan hospital. Dulu kalau gerakkan kaki bunyi berkeriuk macam engsel pintu berkarat, berjalan siap keluar bunyi macam tulang berlaga.

Ayah memang dah wajib operate masukkan besi dekat left hip joint, tapi sebab masalah tertentu doktor batalkan balik operation. Dari boleh bawak motor, sekarang tak boleh langsung, dari bawak kereta manual kena tukar kereta auto. Dulu nak angkat kaki pun susah. Guna tongkat pun jalan slow-slow je. Dalam rumah guna kerusi roda.

Tapi, sejak kebelakangan ini, ayah dah boleh berjalan tanpa tongkat, walaupun jarak tak berapa jauh. Boleh dukung cucu dari dalam rumah bawak ke kereta di luar rumah dan malam ini pergi makan kat Mydin Mall, ayah lupa nak bawak tongkat tapi Alhamdulillah ayah boleh jalan macam biasa dari parking ke tempat makan.

Satu je Cik Laa nak cakap, ALHAMDULILLAH. Rasa sangat-sangat bersyukur. Alhamdulillah, 3 tahun konsisten Vivix, ini hasilnya. Syukur sangat-sangat sebab tu kalau korang menyampah bila Cik Laa share pasal Shaklee, Cik Laa tak kisah sebab korang tak rasa apa yang Cik Laa rasa. Rasa syukur sangat-sangat. Allahuakhbar, sungguh besar nikmatMu ya Allah. Tak tahu nak cakap macam mana.

Korang doa lah semoga Cik Laa terus berjaya dgn Shaklee. Dapat supply Vivix untuk ayah dan mak setiap bulan. Doakan Cik Laa ye. Semoga Allah makbulkan doa-doa kalian. Amin....


Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk  menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk Shaklee.
Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedarnya, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.


Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)

Info lanjut dan pesanan produk Shaklee whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE

SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE

Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang kami gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan kami tegaskan bahawa standard kami tiada tandingan.


SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE


Bahan-bahan untuk produk kami dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. Malah, standard ketulenan kami adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produk kami adalah selamat.

Apabila anda fikirkan “Shaklee”, fikirkan “Tulen”

8 SEBAB UNTUK MEMPERCAYAI KUALITI DAN KESELAMATAN PRODUK SHAKLEE


1. SHAKLEE MENYARING LEBIH 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING UNTUK SETIAP BAHAN BOTANI BAHARU

Selain itu, Shaklee turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob

2. LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP)

3. SHAKLEE MELAKUKAN LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI SETIAP TAHUN

Untuk memastikan produk Shaklee selamat digunakan oleh anda dan keluarga anda

4. TIADA TAMBAHAN PENGAWET, PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN

5. BEBAS GLUTEN

Produk Shaklee Bebas Gluten, berita baik untuk anda yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, kami mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat

6. BUKAN GMO

Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk Shaklee kekal Bukan- GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan

7. TERBIODEGRADASI

Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care Shaklee adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Kami menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa

8. SHAKLEE TIDAK MELAKUKAN UJIAN KE ATAS HAIWAN



Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk  menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk Shaklee.

Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedarnya, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.

Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)


Info lanjut dan pesanan produk Shaklee whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

SET ANGGUN UNTUK SEMUA WANITA

SET ANGGUN UNTUK SEMUA WANITA


Diformulasikan khas untuk wanita yang ingin kelihatan menawan, tampil berkeyakinan dan mahukan yang terbaik. Menyediakan asas yang sihat, menyokong kulit yang sihat berseri, menyediakan tahap tenaga yang berterusan dan menggalakkan kesejahteraan menyeluruh sepanjang kitaran haid bulanan anda.



SET ANGGUN UNTUK SEMUA WANITA


Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita
Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat


Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda
Diformulasi khas untuk membantu wanita mengekalkan kesejahteraan menyeluruh sepanjang kitaran haid bulanan
Makanan lazat yang diperkaya dengan kalsium dan protin, ia dapat membantu mengurangkan kolestrol
Nota: Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)

Info lanjut tentang produk kesihatan dan kecantikan kulit wajah yang sesuai untuk anda serta pesanan produk Shaklee, whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI

CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI

Anda sekeluarga kerap mengalami masalah kesihatan, lepas sorang, sorang lagi demam. Bila anak-anak dah sihat mak ayah pulak terlentang demam.. huhuhuu


CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI
Shaklee menawarkan set untuk perlindungan sistem imun bagi memperkuatkan badan kita melawan virus-virus yang datang dari sekeliling kita. Set Perlindungan Imun ini sesuai diambil seisi keluarga. Bila sistem pertahanan badan kita lebih kuat, InsyaAllah kita akan mendapat kesihatan yang lebih baik.


CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI



Terdapat tiga tahap pertahanan dalam sistem imun kita. Set ini menggabungkan vitamin dan herba penting untuk menyokong dan meingkatkan tiga tahap pertahanan imun anda agar tubuh sentiasa sihat. InsyaAllah



1) CAROTOMAX


CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI
Perlindungan antioksidan hadiah dari alam semula jadi


2) GARLIC COMPLEX


CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI
Mempertingkatkan tindak balas pertahanan tubuh

3) NUTRIFERON


CARA MUDAH TINGKATKAN SISTEM IMUNISASI
Campuran botani lazat diperbuat daripada biji labu, biji plantago, Japanese Honeysuckle dan bunga safflower

Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)


Info lanjut dan pesanan produk yang sesuai untuk anda whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

MERANCANG UNTUK HAMIL LAGI?

MERANCANG UNTUK HAMIL LAGI?

Jika anda merancang untuk hamil, secara idealnya sebaik sahaja anda mahu mencuba anda harus mula berfikir tentang kesihatan dan gaya hidup anda.

MERANCANG UNTUK HAMIL LAGI?

Pemakanan yang sihat bakal membantu anda menjalani fasa kehamilan yang sihat! Jadi, adalah penting bagi anda dan pasangan untuk memastikan pemakanan yang diambil setiap hari adalah sihat. Ini adalah kerana, kesuburan sering dikait dengan amalan pemakanan yang sihat.

ASID FOLIK


Mengambil tambahan asid folik membantu mencegah berlakunya kecacatan kepada tiub saraf bayi anda. Contohnya, di UK, Ketua Pegawai Perubatan Kerajaan menyarankan wanita yang merancang untuk hamil, dan yang sedang hamil, supaya mengambil tambahan asid folik yang mengandungi 400 mikrogram asid folik setiap hari. Seeloknya bermula 3 bulan sebelum anda mencuba untuk hamil, dan sepanjang trimester pertama kehamilan anda.
Jika anda mengamalkan diet sihat, anda pasti akan mendapat asid folik daripada makanan seperti bijirin yang kaya vitamin, kekacang, sayur-sayuran daun hijau dan jus oren, tetapi adalah penting untuk terus mengambil tambahan kerana amat sukar untuk mendapatkan jumlah asid folik yang diperlukan menerusi pemakanan sahaja.
pengambilan supplemen tambahan sangat disarankan, ini kerana ia dapat memastikan anda mendapat cukup asid folik dan nutrien lain yang boleh meningkatkan peluang kehamilan
MERANCANG UNTUK HAMIL LAGI?


Pemakanan sihat
Jika anda mengamalkan pemakanan sihat sebelum anda hamil, anda akan mempunyai semua nutrien yang sesuai untuk menyokong bayi anda dari hari berlakunya penghamilan dan seterusnya. Makanlah hidangan yang seimbang dan teratur, banyakkan buah-buahan segar dan sayur-sayuran dan kurangkan pengambilan makanan yang telah diproses dan makanan 'segera'. Pastikan diet anda mengandungi:
  • Karbohidrat - roti (perang) mil penuh, pasta, nasi dan bijirin adalah lebih baik daripada roti putih, kek dan biskut
  • Buah-buahan dan sayur-sayuran - cuba makan lima hidangan setiap hari, dan sedarlah bahawa lebih berwarna-warni buah atau sayur itu, lebih banyak khasiatnya.
  • Protein - anda boleh dapatkan protein yang anda perlukan dari daging, ikan, telur dan kekacang polong.
  • Susu dan produk susu – kedua-duanya mengandungi banyak kalsium, yang penting untuk pertumbuhan tulang
  • Lemak - cuba dapatkan keperluan lemak anda dari sumber sayur-sayuran seperti minyak zaitun, atau ikan berminyak seperti salmon, hering atau tenggiri
 Jom Shaklee... Live Well, Be Well ;)

Info lanjut tentang produk B.Complex Shaklee KLIK SINI dan untuk pesanan produk penjagaan kulit wajah whatsapp kakak http://ezashaklee.wasap.my

***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...