ATASI MASALAH KULIT KEPALA GATAL DAN BERKELIMUMUR

Masalah kulit kepala gatal akibat kelimumur dan keguguran rambut adalah masalah yang dihadapi kebanyakan dari kita tak kira lelaki ataupun perempuan.


Saya juga menghadapi masalah kulit kepala gatal, kelimumur dan keguguran rambut. Tapi kini masalah kulit kepala gatal dan kelimumur dah takde, yang tinggal masalah keguguran rambut!! Sekarang saya amalkan pengambilan Zinc Complex hope dapat membantu. Sedeh tengok rambut banyak melekat kat sikat. Grrrr...

Walaupun menggaru kepala boleh melegakan rasa tak selesa untuk beberapa ketika, keadaan kulit kepala gatal boleh menjadi serius kalau korang tak dapat menahan rasa kegatalan tersebut. Korang akan mengakibatkan  kulit kepala luka dan akan menyebabkan masalah lain timbul


APA YANG MENYEBABKAN KULIT KEPALA GATAL?

Kulit kepala gatal selalu dikaitkan dengan kelimumur, ia juga menyebabkan kulit kepala anda kemerahan, gatal, bersisi serta menggelupas.

Menggaru kulit kepala boleh membawa kepada jangkitan bakteria melalui luka mikro yang terbentuk pada kulit kepala kotang yang mungkin akan membawa kepada masalah lain. Dalam hal yang lebih serius, menggaru boleh menyebabkan parut tusu kulit pada kulit kepala anda dan juga kerosakan serta melemahkan folikel rambut yang membawa kepada kerosakan yangentebabkan rambut tidak boleh tumbuh lagi dibahagian tersebut.

Jom kite review PRODUK SHAKLEE yg boleh bantu atasi masalah kulit kepala n keguguran rambut ni. Rambut kan mahkota wanita, walaupun berhijab mesti nak jaga dengan baik kan. 

JAGA KULIT KEPALA ANDA



Purifying Shampoo untuk masalah kelimumur. Bagaimana ia dapat membantu ; 
• Membersih dengan menyeluruh, menyingkirkan sisa-sisa produk penggayaan rambut, pengumpulan mineral dan bahan tercemar dari persekitaran.
• Mengekalkan keseimbangan lipid dan kelembapan semulajadi serta tidak melunturkan warna rambut.
• Mengawal penghasilan minyak pada kulit kepala (rambut juga bebas kelimumur)

LINDUNGI RAMBUT ANDA


Produk teras dalam Sistem Penjagaan Rambut PRO SANTE adalah Nourishing Scalp Treatment yang padat dengan formula eksklusif Scalp Health Complex.

Nourishing Scalp Treatment menangani punca masalah rambut gugur dengan rumusan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan pengaliran darah, melindungi dari kesan negatif kerana faktor persekitaran serta membekalkan khasiat kepada kulit kepala. Is mengandungi ;
• Vitamin antioksida iaitu A dan E serta Koenzim Q10 yang melindungi rambut daripada kerosakan akibat radikal bebas dan tekanan persekitaran.
• Bertingak lembut untuk menghasilkan persekitaran yang optimum bagi pertumbuhan rambut.
• Formula tanpa bilas memudahkan penggunaan, malah rambut boleh digayakan mengikut citarasa anda tanpa mengambil nasa yang terlalu lama.
• Tidak menyebabkan rambut melekit atau berminyak.

Keunikan Nourishing Scalp Treatment Pro Sante Shaklee adalah formula eksklusif yang telah terbukti berkesan untuk mengurangkan keguguran rambut semasa disikat. Ia juga melebatkan dan menguatkan rambut secara semula jadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem Penjagaan Rambut anda.

PILIH PRODUK YANG SESUAI

Set penjagaan rambut Shaklee dikenali sebagai ProSante, adalah bebas kimia dan selamat untuk digunakan.

Set lengkap untuk penjaagn rambut anda

Yang mana satu anda perlukan?

Keperluan adalah mengikut jenis dan masalah rambut anda seperti berikut:

Bagi mereka yang mengalami masalah keguguran rambut anda boleh gunakan set berikut:
- Revitalizing Shampoo
- Lightweight Conditioner
- Nourishing Scalp Treatment

Bagi mereka yang mengalami masalah rambut berkelemumur, rambut bercabang, rambut rosak dan berminyak, anda boleh gunakan set berikut:
- Purifying Shampoo
- Replenishing Conditioner
- Nourishing Scalp Treatment


Berminat? Perlukan konsultasi mengenai suplemen yang sesuai untuk anda, hubungi saya melalui WhatsApp +60166664584 - eza

Untuk pembelian secara online klik sini



Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...