CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG

CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG

Selalunya bintik hitam atau "black head" sering menjadi satu masalah kepada seseorang tak kira perempuan atau pun lelaki. Black head ini timbul apabila liang pori tersumbat dengam sebum dan terlekat pada umbi reroma halus pada liang roma kulit kita. Jika terlalu banyak tentunya wajah akan kelihatan kusam dan pori-pori terbuka kelihatan lebih besar dan jelas. Mencuci muka dengan pencuci sahaja agak sukar untuk menanggalkan bintik-bintik hitam ini.

CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG

Cara berkesan menghilangkan bintik hitam dihidung dan wajah

MENGGUNAKAN TELUR

Rendam sehelai tisu atau kapas muka ke dalam dua biji putih telur dan kemudian tampal dibahagian hidung. Setelah kering, tanggalkan tisu tersebut dan cuci muka sebersihnya.

BERAS PULUT DAN KAYU MANIS

Petua tradisional juga berkesan untuk menghilangkan bintik hitam di hidung. Caranya, campurkan kulit kayu manis dengan beras pulut. Setelah itu, goreng tanpa menggunakan minyak sehingga nampak kekuningan. Kisarkan bahan tadi, campurkan sedikit air lalu gosokkan pada muka. Lakukan dua kali seminggu.

DAUN NAGKA

Ambil sehelai daun nagka yang tua, lumatkan dengan sedikit air kemudian sapukan pada muka. Setelah kering boleh la cuci.

PENCUCI MUKA

Gunakan pencuci muka yang bersesuaian dengan kulit anda sebagailangkah penjagaan muka dan mengelakkan pertumbuhan bintik hitam. Amalkan mencuci muka dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan sebelum tidur.

Jika anda seorang yang sibuk, tiada masa untuk menyediakan bahan-bahan seperti diatas untuk menghilangkan bintik hitam di hidung anda boleh menggunakan kaedah paling cepat, mudah, jimat, selamat dan berkesan!!

ALFALFA COMPLEX

Antara penyahtoksik yang terbaik. Berasaskan daun herba yang akarnya panjang jauh ke dalam tanah dan bertindak untuk detox keseluruhan badan kita. Alfalfa yang bersifat alkali boleh mengembalikan kenormalan badan kita yang berasid dan menghilangkan toksik dalam badan. Ia berbentuk tablet boleh dimakan, di cairkan menjadi minuman dan juga yang paling best boleh di buat masker. Selepas bermasker alfalfa korang akan rasa muka lebih licin dan bersih. Tak percaya?? Cuba dulu korang pasti jatuh cinta dengan Alfalfa Complex.

CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG
Bermasker Alfalfa

GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER

- Membersihkan dan menyegarkan kulit.
- Membantu menghilangkan kekotoran dan membuang sel-sel mati serta menegangkan.
- Menyahtoksin dan melembabkan.
- Mencerahkan dan mengimbangkan pigmen.
- Lembut dan menyegarkan.

 CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG





* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Berminat? Perlukan konsultasi mengenai suplemen yang sesuai untuk anda, hubungi saya melalui WhatsApp +60166664584 - eza

Untuk pembelian secara online klik sini


Saya memilih PRODUK SHAKLEE sebagai sumber makanan tambahan untuk melengkapkan pengambilan nutrisi seharian saya. Anda boleh mengambil seplemen asas untuk seisi keluarga anda. Jom hidup lebih sihat, kerana kesihatan adalah kekayaan sebenar.


***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan



CARA BERKESAN HILANGKAN BINTIK HITAM DI HIDUNG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...