DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA

DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAT SET SECANTIK DIVA

Kulit cantik bebas cela memang idaman ramai terutamanya wanita. siapa yang tak nak kulit cantik, gebu, cerah, bebas cela kan... Keluar rumah dengan yakin tanpa makeup sekilo untuk cover liang pori besar, jerawat dan parut jerawat dengan set secantik Diva.

DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA


Apa yang ada dalam set secantik diva??

DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA


Untuk penjagaan luaran kita ada Luminous Gel Oil Cleanser dan Perfecting Skin Toner

LUMINOIS GEL OIL CLEANSER

Keistimewaan Cleanser Youth Shaklee ini adalah
  • Pencuci 3 dalam 1 dimana ia ertindak sebagai pencuci muka, penanggalkan makeup ringan dan scrub
  • Tidak mengandungi sabun – Bagi menjaga kelembapan kulit secara semulajadi, “soap free” adalah bagi memastikan pH tidak tinggi seperti sabun.
  • pH-seimbang – Bukan alkali ataupun asidic untuk kesesuaian kulit yang sihat.
  • Diperkaya dengan vitamin – Kaya dengan vitamin yang dipaten dan polifenol untuk kulit yang lebih sihat dan melindung daripada kesan radikal bebas, bukan sekadar mencuci.
Perbezaan Cleanser Youth Shaklee berbanding pencuci muka lain dipasaran adalah

Luminous Gel Oil Cleanser dicipta khas untuk pelbagai jenis kulit. Tak kira apa jenis kulit wajah anda, ia sesuai kerana GEL dan OIL yang di gabung bersama.

Gel Cleanser sangat bagus untuk menyerap minyak pada kulit wajah yang berminyak dan berjerawat disebabkan oleh bakteria.

Manakala Oil Cleanser adalah sesuai untuk yang miliki kulit kering dan agak sensetif untuk memberi kelembapan semula kepada kulit wajah.

So pemilihan  pencuci muka sangat penting mengikut kesesuain jenis kulit. Pernah tak rasa, lepas cuci muka kulit jadi cekang, perit dan sebagainya? Itu antara tanda, pencuci muka tidak bersesuaian dengan kulit wajah.

Bahan-bahan utama cleanser youth shaklee

Muscadine Grape Extract – Kaya dengan polifenol untuk melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin
Vital Repair+® Complex – Kaya dengan nutrien anti-oksida dan vitamin-vitamin penting ntuk menghalang radikal bebas dan menggalak tumbesaran sel sihat.
Exfoliating Green Algae Complex – Menghaluskan kulit daripada sel mati secara lembut tanpa penggunaan microbeads yang boleh merosakkan sel kulit. Green Algae Complex membuang kotoran pada kulit wajah tanpa mencedera.

PERFECTING SKIN TONER

Ramai diantara kita sering mengabaikan penggunaan toner a.k.a penyegar pada wajah kerana beranggapan ianya tidak penting. tapi tahukah anda penggunaan toner sangat membantu mendapatkan kulit yang lebih sihat, segar dan bebas cela

Toner dari Shaklee membantu membebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Ia membantu kulit wajah anda lebih cerah dan berseri. lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan membekalkan nutrisi bersama campuran vitamin penting, polifenol dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri. Ia bertindak dengan lembut dan tidak memedihkan kulit anda.

Kelebihan Menggunakan Perfecting Skin Toner
  • Membantu mengecilkan saiz liang-liang pori wajah
  • Membantu mengembalikan keseimbangan pH kulit
  • Menambah lapisan perlindungan kulit
  • Memerangkap lembapan didalam kulit
  • Menyegarkan kulit

Bahan-bahan utama Youth Perfecting Skin Toner

Muscadine Grape Extract ,Vital Repair+® Complex, Ekstrak Alga Hijau yang membantu meremajakan kulit anda

Untuk penjagaan dari dalam kita ada Vitamin C

Sustained Release Vita C Plus Shaklee

Rasanya ramai orang tahu tentang manfaat Vitamin C. Ia membantu memudarkan dan menghalang kesan matahari, penuaan, parut bekas jerawat dan mengaburi garis-garis halus serta membantu meningkatkan imunisasi badan kita. Jadi kenapa anda mengabaikan pengambilan vitamin C??

Korang tahu tak, Vitamin C Shaklee sangat berbeza dengan vitamin C jenama lain. Jangan sebab namanya vitamin C ia semua sama. Tak tak memang tak sama

Vita-C Plus Shaklee dihasilkan daripada jagung. Bukannya buah oren. Jadi ianya sangat selamat untuk anda yang mempunyai masalah gastrik

Untuk info, vitamin C merupakan vitamin mudah larut air. Maksudnya ia mudah diserap oleh badan, tak sempat digunakan oleh badan dan terus dibuang melalui air kencing dan peluh

Sebab itulah Vita-C Plus Shaklee namanya “SUSTAINED RELEASE” sebab teknologi SR inilah yang membantu untuk menjaga vitamin c untuk bertahan didalam badan kita

Jadi sebab itu lah kenapa kita semua perlu pilih Vitamin C dari Shaklee!


DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA

Keistimewaan Rangkaian Produk Youth

1. 100% vegan (hanya tumbuhan)
2. Hipoalergenik (tidak menyebabkan alergik)
3. Non-komedogenik (tidak menyumbat liang pori)
4. Diuji oleh dermatologist (pakar kulit)

5. Diuji oleh oftalmologist (pakar mata)


Jom layan beberapa testimoni pengguna Set Secantik DIva


DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA

DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA

DAPATKAN KULIT CANTIK BEBAS CELA DENGAN SET SECANTIK DIVA


Jom Youth... Look Younger Longer ;)

Info lanjut dan pesanan Set Secantik Diva whatsapp kaka http://ezashaklee.wasap.my

Shaklee juga menawarkan peluang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk  menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk Shaklee.

Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar komisen bernilai lebih $6.7 bilion kepada para Pengedarnya, dan kami menjemput anda untuk mengecapi manfaat memiliki perniagaan Shaklee anda sendiri.





***************************************************************************************************************
Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan




PENGEDAR SHAKLEE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...