NAK PHOTOSHOOT CANTIK DAN MURAH???

Photoshoot??? Saya memang suke ditangkap gambo neiii.. Pehi memane je mesti nak tangkap gambo, lappy penuh dengan gambar sesaje, nasib baik zaman sekarang nei tak payah guna filem, kalau tak memang tak cukup tempatla nak simpan album.. Hahahaaa. Bayangkan lah dekat handfone saya ada lebih kurang 7k gambar... Tak lalu nak padam, hihihii... Sebab sebelum nak padam kene tengok dulu, pilih satu-satu mane yang nak di padam, so memang la kene spend time la... Tue sebab la tertangguh-tangguh.

NI ABANG NYA DIA SUKE BAKAR LINE BELI GADJET YANG BEST-BEST

NIE ADIAH DARI EN.ASBEN... TENGAH BODEK NAK UPGRADE BARU.. hahahaaa

BUAH HATI PENGARANG JANTUNG

Kebiasaannya saya shoot sendiri je.. Soh la abg / adik.. Sebab kami suka pegi bejalan sesame.. Lagi pon memasing ade DSLR, so nak buat apa beli kamera memahal simpan je kat umah kannn?? Tapi setakat nak shoot gambo sendiri-sendiri boleh la... Tak pro lagi. Tapi sekarang ni malas nak hangkut kamera bebesar, so shoot pakai handfon je. Lelagi sekarangkan kamera handfon dah cecanggih.

Masa wedding hari tu, saya berkolebrasi dengan CREEP STUDIOS dorang shoot gambar dan video sekali. Tapi kalau korang nak shoot gambar / video sahaja pon boleh. Korang deal sendiri hokey.

ANTARA KENALAN SAYA YANG BUAT JOB SHOOT MENGESHOOT NEI



Gambar dorang memang cecantik, masa wedding hari tu peningla kepala nak pilih sape tuk jadi photografer.. hehehee.


Kepada bakal-bakal pengantin yang inginkan kulit wajah putih, bebas jerawat, jeragat secara semulajadi, tanpa produk pengelupasan! meh saya suggest SET KECANTIKAN pasti mak andam pun senang nak mekap wajah korang, tak perlu foundation tetebal.

Korang yang ingin membuat side income, mahu bekerja dari rumah?? KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...