TUTORIAL | STYLE TUDUNG SAYA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Sebut sahaja style tudung, kalau kita tanya kat en.google haaa... Macam-macam fesyen yang kita boleh lihat. Lebih-lebih lagi sekarang sudah ramai artis telah berhijab (alhamdulillah). So, sama-sama lah kita nantikan style-style pemakaian tudung terbaru. 

Jika kita lihat style pemakaian tudung sekarang, ramai mereka diluar sana mengenakan shwal yang belit sana, belit sini lepas tu taraaaa... Hala cun nya dia pakai tudung belit-belit kannn. Kiter pon nak, tapi tak reti la... Kang tejerut plakk huhuhuu. Korang kalau nk belajar pakai shawl lilit-lilit, jengah je kat you tube banyak tutorial untuk pakai shawl, korang nak style macam mane, pilih je hokey.

Style tudung saya?? Saya suka yang simple-simple je dan senang dipakai. Kadang-kadang pakai jugak shawl lilit sane, lilit sini... Tapi kalau nak cepat, capai tudung bawal je, senang.. Dan kalau nak cepat lagi cari tudung yang pakai 'aci sauk' (tudung ariani / tudung fareeda) hehehee.

Meh layan style tudung saya, yang simple-simple je... Kadang comot je, kadang pasan macam shomel je... Hahahahaaa... 

Style Tudung Saya.. ikut mood... huhuhuuu

Tudung sarung, nak cepat konon.. hihiii


Nah saya share tutorial nak pakai shawl yang cun-cun punya. Chek it out!

Shawl 1

Shawl 2

Shawl 3

Dari tudung bawal ke style tudung Fareeda

* Gambar tutorial (sumber pakcik google)


Semoga bermanfaat. Babaiii, See Yaw ✌️


Berminat untuk mendapatkan supplemen kesihatan yang Semulajadi, Selamat dan Berkesan?? KLIK SINI

Nak buat side income dari rumah? KLIK SINI



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...