CABARAN DBLOGGERBEST | APA ADA DALAM BEG SAYA??

Hai kengkorang sume, apa ada dalam handbeg korang?? Haaa... Mesti memacamkan, dah serupa poket doremon mintak je ape semua ada, terutama sekali kalau mak-mak hehehee

Cabaran 'dbloggerbest' hari ini "Apa ada dalam beg saya" jom selongkar...

Handbeg saya.. yang kanan tu dapat masa tunang,
kalo tak idak la beli sebab rase 'gegirl' sangat.

Apa yang ada dalam handbeg saya??

Handfone
- Yang ni paling penting dan harus ade dalam bag, kalau tertinggal boleh patah bali dibuatnya, x keruan memikirkan hp kat rumah, sbb segalanya memang ada dalam hp tu.

Power bank + Cable
- Mesti ada, kalo tetinggal memang saya patah balik ambik / beli lain.

Dompet
- Saya jenis orang yang simple je, tgk la dompet saya, boleh panggil dompet ke?? Hahaha.. Dompet yg cecantik, bebeso simpan dlm laci kt umah je. Saya bawak yang penting sahaja

Headfon
- Selalu bawak pergi ofis. Sambil kerja sambil dengar lagu. So, harus ada dalam handbeg... Hehehee

Ketip Kuku
- Yang ni memang habit saya dari zaman sekolah mesti kene ade ketip kuku dalam bag, tak taw la kenapa.

Pendrive
- Zaman sekarang memang sangat-sangat diperlukan. Sangat membantu.

Eye Lotion
- Pengguna contac lens mesti ade bende ni dalam beg. Standby kalo mata rasa tak selesa.

Cream Herbal Blend
- Harus jugak ada, senang kalo tetiba ade gegatal ke, lelenguh ke boleh jugak jadi minyak angin

Vitamin/Suplemen

Harta karun saya

Memacam ade kan... Ni belom jadi mak-mak kemainkan fefiling bebujang ag, tp kadang berat macam bawak batu gak la kalo en.asben pon tompang letak wallet, handfone, kunci lagi. Nasib baik tak merokok, kalo tak jangan nak mimpi tompang simpan rokok! Kengkorang kalo  nak asben korang berenti merokok voleh cuba bagi dorang minum  VIVIX - UNTUK BERHENTI MEROKOK . Cubalah mana taw berkesan pada asben korang, saper tak sayang suami kannnn. Berbaloi-baloiiii.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...