KEKAL CERGAS DAN BERTENAGA KETIKA BERPUASA

KEKAL CERGAS DAN BERTENAGA KETIKA BERPUASA

Assalamualaikum.... Waaa.. Dah bersarang lelabah dah blog kitee.. Huhuu.



Esok dah start berpuasa bagi kita muslimin dan muslimat seluruh dunia. Kite eksited sangat nak puasa penuh tahun nei.. Huhuu, harapnya dapat lah (baby pls behave hokey). Okey, kite nak share ngan kengkorang sume produk shaklee yang dapat membantu kekite sume untuk kekal cergas dan bertenaga ketika berpuasa jangan jadikan puasa sebagai alasan produktiviti menurun hokeyy.

APA ITU SET MIGHTY TRIPPLE GEMS



Set Mighty Tripple Gems ni adalah kombinasi khusus suplemen untuk membekalkan tenaga kepada badan secara optimum dan berpanjangan. Set ini terdiri daripada tiga suplemen terhebat Shaklee iaitu Energizing Soy Protein atau ESP (perisa Vanilla), Meal Shake (perisa French Vanilla) dan Performance Drink (perisa Orange). Menjelang bulan Ramadhan ni, memang meletop top top sangat set ni. Ramai yang buat persediaan berpuasa dengan set ini.

KELEBIHAN SET BERPUASA SHAKLEE

1. MEAL SHAKES SHAKLEE

• Membekalkan multivitamin yang dieperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.
• Sebagai milk booster ibu menyusu.

2. PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

• Minuman isotonik semualajadi rendah sodium dan gula.
• Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan.
• Juga mengekalkan kelembapan kulit.

3. ENERGYIZING SOY PROTEIN (ESP)

• Membekalkan LONG LASTING ENERGY.
•Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. • Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu.
• Mencantikkan kulit walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. • Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya.
• Mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set Migthy Tripple Gems ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, ibu hamil, ibu menyusukan anak, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur

Jadi ape tunggu lagi, jom dapatkan set Mighty Tripple Gems ini ia juga sesuai untuk kegunaan seisi keluarga. Sangat jimat!

Dapatkan cadangan suplemen yang mana perlu dan sesuai untuk anak-anak anda. Boleh hubungi saya melalui WhatsApp ✆+60166664584 - eza
untuk konsultasi ;)

Saya memilih PRODUK SHAKLEE sebagai sumber makanan tambahan untuk melengkapkan pengambilan nutrisi seharian saya. Anda boleh mengambil suplemen asas untuk seisi keluarga anda. Jom hidup lebih sihat, kerana kesihatan adalah kekayaan sebenar.


***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan



CEGAH DAN RAWAT ASTHMA TANPA UBAT STEROID (NEBULIZER)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...