APA YANG BEST TENTANG YES PACK : HEALTHY FITNESS??

APA YANG BEST TENTANG YES PACK : HEALTHY FITNESS??

Sebelum tu jom kita tengok produk shaklee apa yang ada dalam set Healthy Fitness YES Wellness Program ni.


Kepada korang yang nak KURUSKAN BADAN SECARA SIHAT, SELAMAT dan insyaAllah BERKESAN, amat digalakkan untuk ambik set ni okey.



Apa kandungan SET HEALTHY FITNESS ni?

1) Cinch® Shake Mix - CafĂ© Latte - 1
2) Vita-Lea® Iron Formula - 1
3) Cinch® Tea Mix - 1
4) Herb-Lax™- 1
5) Lecithin - 1


Apa yang best SET HEALTHY FITNESS ni?

1) Harga lebih murah dari biasa (5% OFF)

2) Anda akan berpeluang mendapat rebat cash.

3) Anda layak untuk mendapat KEAHLIAN SHAKLEE SECARA PERCUMA (tertakluk terma & syarat)


Sebelum beli sesuatu produk kita mesti bak tahu apa kelebihan Yes Pack-HEALTHY FITNESS ni kan?? ok, setiap produk dalam set Healthy Firness ini berfungsi membantu kita mendapat berat badan ideal. Bagaimana??? Jom check it out 

1) CINCH SHAKE MIX

Meal Replacement yang lengkap dgn karbohidrat, kalori, lemak, protein dan fiber yg diperlukan oleh tubuh. Kenapa kena ada kalori & lemak? Sebab badan kita perlukan kalori dan lemak utk metabolisma dan fungsi hormon. Kalo badan kita tak cukup kalori dan lemak, ia boleh beri kesan kepada sel-sel tubuh kita terutamanya sel otot. Hasilnya, berat badan mudah sangat naik bila kita berenti program kurus.

2) CINCH TEA MIX

Teh ni adalah gabungan teh ijau, putih dan merah. Terbaik sebagai gantian utk minum ptg. Biasa petang-petang metabolism kita drop dan biasa petang-petang kita ada minum petang kan. Utk yg ikuti program kurus ni, advise utk ganti kuih-kuih dan teh minum petang tu dengan Cinch Tea. Cinch Tea ni bukan untuk bagi mata segar je tau, tapi ia juga bantu untuk rasa tak nak mengunyah terutamanya antara waktu makan.

3) VITALEA IRON FORMULA

Apa kaitan Vita-Lea dengan kurus? Vita-Lea ni, sama mcm nama dia, ia adalah VITAL -- sangat penting dan sangat perlu, sebab ia membekalkan semua vitamin dan minerals yang badan kita perlu. Kita ni sebenarnya kekurangan 90% daripada zat yg badan kita perlukan. Kita rasa mcm dh macam seimbang semua dah, tapi hakikatnya banyak proses penghasilan makanan itu yang mengurangkan zatnya.

4) HerbLax

Sudah diketahui bahawa HerbLax ni sangat lah bagus untuk benda-benda berkaitan pembuangan air besar... ia sebenarnya dangat penting utk kita cuci usus kita... sebab zat makanan kita diserap di bahagian usus. Tapi HerbLax jangan ambil hari-hari tau, nanti usus jadi malas takde HerbLax dia takmo gerak. 

5) LECITHIN

Lecithin adalah pengemulsi Lemak. Satu study dari Huntington College of Health Sciences menunjukkan bahawa Lecithin membantu badan kita memecahkan lemak dlm darah menjadi partikel yang kecil. Cakap senangnya, lecithin bantu badan kita bakar lemak dgn lebih efisen dan tak simpan dalam tisu.

Semua org pun nak kurus kan dan ini Shaklee beri cara kurus dengan sihat, bukan setakat kurus je! Diet tak makan pun boleh kurus tapi hasilnya tisu otot rosak, nanti bila dah start makan semula, terus bam-bam bagaikan johan.. Huhuhuu

Dapatkan cadangan suplemen yang mana perlu dan sesuai untuk anda. Boleh hubungi saya melalui WhatsApp ✆+60166664584 - eza untuk konsultasi ;)

Saya memilih PRODUK SHAKLEE sebagai sumber makanan tambahan untuk melengkapkan pengambilan nutrisi seharian saya. Anda boleh mengambil suplemen asas untuk seisi keluarga anda. Jom hidup lebih sihat, kerana kesihatan adalah kekayaan sebenar.


***************************************************************************************************************

Dengan setiap pembelian vitamin Shaklee dari saya, anda layak mendapat ;

❀ Jadual Pengambilan Vitamin

❀ Konsultasi percuma berterusan



CEGAH DAN RAWAT ASTHMA TANPA UBAT STEROID (NEBULIZER)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...